TALLER DE SAXO

Aquest taller a l’aula, té com a objectiu conèixer el mecanisme i la sonoritat dels instruments de vent-fusta, especialmente la família dels saxos. Oferim dues propostes de taller, una per infantil i altra per primària i secundària.
El taller d’infantil ens proposa un conjunt de cançons dedicades als animals interpretades pels diferents saxos de Marta Romero,
el cargol, la mosca, el lleó, el gall, la gallina, el peix entre altres. En aquest taller narrarem un conte musical i ballarem tots plegats. Un taller dinàmic i participatiu on els nens identificaran les cançons que al mateix temps cantarem.
El taller de primària el dedicarem a conèixer les diferents agrupacions on trobem el saxo, descobrirem com es pot construir un saxo a partir de materials de reciclatge. El món del cinema serà una de les parts d’aquest taller on els alumnes escoltaran al mateix moment que veuran imatges de les diferents bandes sonores. En aquest taller els alumnes podran fer sonar els diferents saxos obtenint una experiència única i inolvidable.

Descarrega’t la guia didàctica del taller
Els nostres tallers, descarrega’t el flyer
taller-saxo

Envia'ns la teva opinió sobre els tallers i audicions escolars