EL MUSICAL PARTICIPATIU

Audicions Escolars i Musicart 102 presenta el Musical Participatiu.

• La teva escola viurà una experiència inoblidable: cantareu, ballareu i actuareu en un musical amb músics en directe.
  • Tot l’alumnat gaudirà d’una experiència única en un teatre “de veritat”, del circuit barceloní.
  • En aquest espectacle no sols podran cantar sinó també interpretar, fer de solista i de músics professionals amb la nostra orquestra en viu.
  • L’alumnat comptarà amb l’ajut de tot el sistema professional d’il·luminació, microfonia, regidoria, tècnics de so i llum i estructures físiques.
  • Està dirigit a l’alumnat i professorat de 3r, 4t, 5è i 6è de primària.
  • Es faran dos espectacles cada dia, un a les 11.30 h i l’altre a les 16 h, amb un assaig general anterior al mateix teatre.
  • Disposareu de 3 sessions de formació per a tot el professorat, treballareu veus i coreografia.
  • Els docents que vinguin a les 3 formacions tindran el reconeixement d’un curs de formació reglat per la Generalitat de Catalunya.
  • El preu d’inscripció és de 40 € per centre.
  • Cada família adquirirà les entrades a través d’una plataforma de venda online.
  • Els nens i professorat que actuïn en el Musical Participatiu tindran entrada gratuïta.
  • Les escoles que vulguin portar al seu alumnat com espectadors es pagarà 5 € per cada nen/a.
ENVIA UNA SOL·LICITUD

GALERIES