PROPOSTES DE CONCERTS

BARNA BRASS QUINTET
BARNA BRASS QUINTETQuintet de Metall
La gran varietat d’estils i formes musicals és una de les característiques de la seva constant activitat artística, ja que es poden escoltar des de temes clàssics fins a la música més avantguardista.
BCN SAX QUARTET
BCN SAX QUARTETQuartet de Saxos
La necessitat de viure la música clàssica des d’una sonoritat moderna, recuperar la idea que allò que és popular és el què ens inspira per arribar més lluny, sentir que allò quotidià, allò que ens és més proper provoca i reacciona.
BCN CLARINET PLAYERS
BCN CLARINET PLAYERSQuartet de Clarinets
Innovació, fusió, interdisciplinarietat o pedagogia són alguns dels conceptes que millor defineixen la línea creadora dels BCP. Les seves interpretacions es caracteritzen per un minuciós treball cambrístic i una acurada i enèrgica posada en escena.
QUINTET QUATRE +1
QUINTET QUATRE +1Quintet de Vent
El seu segell d’identitat ve marcat per la música clàssica, però s’atreveixen amb
altres estils com el jazz, el ballet i el teatre. La seva intenció és fer més proper un grup poc habitual en les sales de concert.
NEOS ENSEMBLE ORQUESTRA
NEOS ENSEMBLE ORQUESTRAOrquestra de Corda
Una agrupació, en principi formada per instruments de corda, però amb voluntat de ser flexible, que vol afrontar un repertori adequat a la seva instrumentació, i amb la màxima qualitat d’un grup pre-professional.
BANDA SIMFÒNICA ROQUETES-NOU BARRIS
BANDA SIMFÒNICA ROQUETES-NOU BARRISBanda Simfònica
Una Banda Simfònica molt propera al gran públic gràcies a la seva versatilitat en quan al repertori, escoltarem temes populars com els grans clàssics de la història de la música.
CONTACTE I CONTRACTACIÓToni Chelvi
Mòbil: 630 321 561