TUBAGÒGIC

AUDICIONS ESCOLARS presenta l’ensemble de tubes “Tubagògic”
El seu treball pedagògic i per projectes els porta a organitzar el primer “Tuba Nadal” de Castelló el desembre de 2017 amb continuitat fins ara i gran acollida de públic i participants; o a preparar activitats didàctiques per a escoles i escoles de música com la que ens portaran a la Tubada, presentada al festival AETYB 2018 i a la Tubada 2019. Tubagògic està compost pel professorat de metall greu de la província de Castelló: Vicent Blasco, Joel Muñoz, Carles Bellmunt, Sandra Garcia, David Sanz, Ivan Cardona i Sofia Molina.
El propòsit d’aquest grup és magnificar un instrument poc conegut pels infants, com la tuba i el bombardí, amb una posada en escena magnifica, utilitzant un conte infantil de sempre i per sempre com és “Els tres porquets”.

Els tres porquets

Per a ed. infantil (p3, p4 i p5)

Música: repertori de Tubagògic

Es tracta d'una audició a partir d'un quartet de tubes, on es presenta la família instrumental (tuba contrabaixa, tuba baixa i tuba tenor, a més a més d'un baritone) en forma de conte musical interactiu. Amb l'estructura paral·lela a "Els tres porquets" es descriuen els nostres instruments, les seves peculiaritats, registre, possibilitats sonores (amb sordina inclosos), fent l’explicació de forma didàctica i acompanyant-les de música, tant de forma individual cada instrument, com en parella, trio i, finalment, quartet de tubes / bombardins interpretant diverses peces, a més de la cançó del conte al qual es fa referència. Amb una metodologia interactiva, interrelacionant-se amb el públic, fent-partícips de la història i creant sintonies amb els personatges.
Aquest conte popular teatralitzat i  amb so en directe de Tubagògic va més enllà  per treballar el valor de l'esforç i les bones conseqüències de la feina ben feta.
No us el podeu perdre, serà divertit, amè i constructiu!!

Veure video

Decora encara més la teva classe amb una agrupació clàssica com és el quintet de metall, també disposeu d’una fitxa per a què els vostres alumnes ho puguin treballar a la classe.

MUSICA