TALLER DE TENORA, TIBLE I FLABIOL

El taller a l’aula dedicat als instruments tradicionals catalans consistirà en una breu presentació de quatre dels instruments de vent més representatius de la música tradicional catalana: la tenora, el tible, la gralla i el flabiol.
Durant la sessió, a més de mostrar a l’alumnat les característiques, semblances i diferències, peculiaritats i sonoritat de cada instrument parlarem del seu context musical i festiu. Veurem i escoltarem les principals formacions instrumentals tradicionals pròpies de cada instrument i coneixerem els principals elements de cultura popular catalana que acompanyen.
Aquest taller didàctic es plantejarà de manera dinàmica i participativa, mirant d’aprofitar com a punt de partida tots els coneixements que l’alumnat tingui sobre aquests instruments i el seu context.

Descarrega’t la guia didàctica del taller
Els nostres tallers, descarrega’t el flyer

VÍDEO