COMBO DE JAZZ

L’audició “Descobrim el Jazz” pretén portar a les aules una visió global i actualitzada sobre el jazz.
La primera part de l’audició es centra en presentar un combo de jazz amb instruments que apareixeran al llarg de la sessió: el saxo, la flauta, la guitarra elèctrica de caixa i el banjo.
En segon lloc s’identifiquen les característiques del jazz en relació a l’harmonia, el ritme i la improvisació a partir d’uns exercicis participatius. La part central del taller es dedica a explicar l’evolució històrica del jazz amb exemples de música en directe i alguns videos.
La darrera part de la sessió és un concert en el que, per completar un quartet de jazz els dos músics s’ajuden de dos vídeos d’ells mateixos acompanyant dues cançons amb el contrabaix i la bateria per a poder tocar la part del saxo i la guitarra en directe.

Descobrim el jazz

Per a primària (cicle mitjà i superior) i secundària.

Música: repertori stàndard de jazz

Descarrega’t la seva presentació

L'audició “Descobrim el Jazz” pretén portar a les aules una visió global i actualitzada sobre el jazz.
La primera part de l'audició es centra en presentar un combo de jazz amb instruments que apareixeran al llarg de la sessió: el saxo, la flauta, la guitarra elèctrica de caixa i el banjo.

Decora encara més la teva classe amb una agrupació clàssica com és el quintet de metall, també disposeu d’una fitxa per a què els vostres alumnes ho puguin treballar a la classe.

MUSICA

VIDEOS AUDICIONS