TALLER DE TROMPETA

Aquest taller a l’aula, té com a objectiu conèixer el mecanisme i la sonoritat dels instruments de vent-metall, especialment la família de les trompetes. Oferim dues propostes de taller, una per infantil i altra per primària i secundària.
El taller d’infantil ens proposa un conte que tracta sobre les emocions, basat en el famós llibre “El Monstre de colors” de l’autora Anna Llenas. Un conjunt de cançons dedicades a cada emoció interpretades per les diferents trompetes de Susana Marco,
Sol Solet, Blau és el vestit que porto, la ràbia, el lleó, cançó de bressol, i moltes més. En aquest taller narrarem un conte on cantarem i ballarem tots plegats. Un taller dinàmic i participatiu on els nens identificaran les cançons que al mateix temps cantarem.
El taller de primària el dedicarem a conèixer les diferents agrupacions on podem trobar la trompeta així com els diferents estils musicals (Jazz, Clàssica, Sardana, entre altres). El món del cinema serà una de les parts d’aquest taller on els alumnes escoltaran al mateix moment que veuran imatges de les diferents bandes sonores. En acabar, els alumnes podran fer sonar els seus llavis fent vibracions com si tocarem una trompeta obtenint una experiència única i inoblidable.

Descarrega’t la guia didàctica del taller
Els nostres tallers, descarrega’t el flyer
Taller de Trompeta

VÍDEO