ESPERIT MALINKÉ

AUDICIONS ESCOLARS se solidaritza amb la cultura musical d’Àfrica de l’Oest i tots els seus instruments de percussió africana. Aquest grup neix amb l’objectiu de compartir i divulgar la dansa i la percussió tradicional de l’Àfrica de l’Oest. El nostre propòsit és donar a conèixer la riquesa cultural d’aquest poble, que ha despertat en nosaltres, un veritable amor cap a aquesta cultura. En aquest sentit us proposem un seguit d’activitats basades en la música i la dansa, les quals desitgem poder-les compartir amb tots vosaltres!

Opinions

Envia'ns la teva opinió sobre les audicions i tallers

A continuació us detallem les nostres audicions destinades a totes les etapes educatives.

Esperit Malinké

Audició per a primària i secundària.

Música: repertori del grup Malinké

Demana'ns la guia didàctica

Aquesta audició convida a descobrir la música i la dansa tradicional de l'Àfrica de l'Oest interpretada amb molt de respecte i admiració per 3 músics i 1 ballarina professionals.
Durant el transcurs de l’audició mostraran aspectes lligats a la música i la dansa de l'Àfrica de l'oest (la riquesa de patrons rítmics, de instruments, la seva sonoritat i naturalesa, etc...), i faran participar al públic per gaudir plegats d'aquesta cultura.
Una audició de Música i Dansa Tradicional per posar en rellevància la gran riquesa cultural i del folklore de l'Àfrica Occidental. Amb la intenció, al mateix temps, de sensibilitzar a tots els espectadors que darrere de qualsevol persona immigrant, vingui d’on vingui, hi ha tota una cultura amb molts aspectes interessants del país d’on prové.

En el cas que no tingau lloc a la vostra escola disposem d’un auditori on podeu venir a escoltar els nostres espectacles. Veure el mapa

Les nostres audicions, descarrega't el flyer

MÚSICA

GALERIA