BCN SAX QUARTET

Les ganes de tocar i portar la música a tot arreu i a tots els nivells motiva a aquests quatre músics a endinsar-se en el món del concert pedagògic. Amb la convicció que aquests concerts són una activitat molt motivadora i enriquidora per les nenes i nens de les nostres terres creen els espectacles ‘Saxolandia’ (P3-P4-P5) i ‘The Sax Quartet’ (infantil i primària). Dos espectacles on podran descobrir l’apassionant món del saxo, cantar cançons, ballar, fer bombolles, disfressar-se i passar-s’ho d’allò més bé!!

Saxolandia

Per a infantil i  cicle inicial de primària

Text: Toni Chelvi

Saxolàndia era un país on no existia la música! Els seus habitants sempre estaven moooolt tristos i avorrits perquè no tenien música ni per cantar ni per ballar ni per somiar… Per sort, quatre amics que passejaven per les muntanyes, lluny de Saxolandia, es van trobar el taller del Sr. Sax! Un gran inventor d’instruments musicals, que entre tots els instruments que havia inventat n’hi havia un de daurat, brillant i preciós; EL SAXOFON! Els quatre amics aprenen a tocar aquest magnífic instrument i un cop saben tocar mooooooltes cançons decideixen tornar a Saxolàndia per portar la música a la seva gent! Però atenció!! durant tot el camí de tornada a casa es van trobant amb molts amics especials que els hi oferiran moltes cançons i balls, jocs i disfresses! Un cop finalitza el viatge i arriben a Saxolàndia, fan la festa musical més marxosa de la història d’aquest petit país!! Nens i nenes!, acompanyeu-nos en aquest super viatge que segur que us ho passareu genial!!

La Caixa Màgica

Per a primària (Cicle inicial i mitjà)

Música: Arxiu de Bcn Sax Quartet

La primera part es realitzarà  una presentació teatralitzada dels músics i dels seus saxofons.
Podran aprendre les seves altures, intensitats, timbres..... és a dir, tots els aspectes de les qualitats del so dels quatre saxòfons: Saxo Soprano, Saxo Alt , Saxo Tenor i Saxo Baríton.
A la segona part treuran una  gran caixa i sabeu el què passarà?

En Joan s’ha trobat, darrere l’escenari, una caixa màgica que està plena de disfresses.
Els músics emocionats es van passant les disfresses però el que no saben és que són màgiques!! i cada cop que es posen una disfressa és una cançó diferent! Música de tango, una sardana, salsa per ballar, una de rock…Pobres músics no poden parar! Quina Festa!!

Una tarda de cinema

Per a primària (cicle superior) i secundària.

Música: Arxiu de Bcn Sax Quartet

Els quatre músics, després de fer la presentació del quartet i els seus instruments tenen ganes d’anar a veure una pel·lícula ben xula! per sort en Joan ha portat el comandament del video per escollir una pel·lícula! Superman…noooo que en Dani ja l’ha vist, Piratas del Carib? no no que a la Marta li fa por!, El llibre de la Selva… tampoc que en David no li agraden els dibuixos animats… La bella i la bèstia? ui la Marta està encantada… Star Wars!
SI AQUESTA SI!!!

Decora encara més la teva classe amb una agrupació clàssica com és el quintet de metall, també disposeu d’una fitxa per a què els vostres alumnes ho puguin treballar a la classe.

Les nostres audicions, descarrega't el díptic