TRIO DE CORDA

L’audició “REBOBINA” pretén apropar diferents estils de música a la societat en un sol espectacle.
El repertori ens convida a fer un viatge invers per la línia cronològica del temps: des de la música Pop més actual passant pel Jazz, la música clàssica contemporània, la música del classicisme i el barroc, el cant gregorià i fins i tot explorant la música ancestral amb músiques tribals. Els tres intèrprets exploren diferents sonoritats amb la combinació des del violí, el clarinet, el violoncel i altres sorpreses que aniran apareixent. Tocant obres variades, s’endinsen en les tècniques d’interpretació tant modernes com clàssiques, formant sonoritats molt variades. Les seves audicions en viu són poderoses, precises i engrescadores. Amb un so característic, i amb un toc personal, aporten frescor gràcies a l’ampli bagatge dels seus intèrprets.

Aquest grup està format per Anna Berruezo (violoncel), Eduard Acedo (violí) i Enric Sans (clarinet). Els tres músics són professionals i es coneixen a l’Escola de Música de la Vall del Tenes.

Trio de Corda-Rebobina

Encantats!!

Doncs ha estat la Iris amb ells perquè jo tenia classe i estava a infantil que són els seus. Quan me l’he trobat, he preguntat i m’ha dit que ..
Els ha encantat 🤩. Que s’havien de tornar a contractar i una tutora també m’ha dit que s’ho han passat molt bé i atenció!!: amb tot l’alumnat que tenen tea i amb altres necessitat educatives, han aguantat tota una hora! Cosa que els costa normalment fer activitats de llarga atenció.
Així que amb aquest feedback jo diria que funcionen bé 😎☺️

Judith Pijuan de l'escola Font Freda

REBOBINA

Per ed. Infantil i tota la primària.

Rebobina

Música: repertori de Cia CapGira

Descarrega’t el seu dossier didàctic

L'audició "REBOBINA" pretén apropar diferents estils de música a la societat en un sol espectacle.
El repertori ens convida a fer un viatge invers per la línia cronològica del temps: des de la música Pop més actual passant pel Jazz, la música clàssica contemporània, la música del classicisme i el barroc, el cant gregorià i fins i tot explorant la música ancestral amb músiques tribals. Els tres intèrprets exploren diferents sonoritats amb la combinació des del violí, el clarinet, el violoncel i altres sorpreses que aniran apareixent. Tocant obres variades, s'endinsen en les tècniques d'interpretació tant modernes com clàssiques, formant sonoritats molt variades. Les seves audicions en viu són poderoses, precises i engrescadores. Amb un so característic, i amb un toc personal, aporten frescor gràcies a l'ampli bagatge dels seus intèrprets.

Aquest grup està format per Anna Berruezo (violoncel), Eduard Acedo (violí) i Enric Sans (clarinet). Els tres músics són professionals i es coneixen a l'Escola de Música de la Vall del Tenes.

En el cas que no tingau lloc a la vostra escola disposem d’un auditori on podeu venir a escoltar els nostres espectacles.